Αναρτήσεις ιστολογίου

31 Μαρτίου 2012

Τα αλβανικά κτήνη οδηγούνται στις φυλακές και απειλούν...





Τη στιγμή που με τη σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή τα αλβανικά κτήνη άκουγαν ότι παίρνουν τον δρόμο για τις φυλακές, ως προφυλακιστέοι, αμετανόητοι για τις πράξεις τους άρχισαν να απειλούν δημοσιογράφους, φωτογράφους και οπερατέρ...

"Θα σας γαμ... τις μάνες. Όλοι θα πεθάνετε... Μπάσταρδοι" ήταν τα λόγια που ξεστόμιζαν, βγαίνοντας από τα δικαστήρια της Ευελπίδων και παίρνοντας, υπό τη συνοδεία των αστυνομικών, το δρόμο για τις φυλακές. 

Κανείς δεν παραδέθχηκε ότι κακοποίησε σεξουαλικά τα θύματά του, παρότι υπάρχουν τρεις μαρτυρικές καταθέσεις.

Οι τέσσερις οδηγούνται στις φυλακές Κορυδαλλού ενώ ο 15χρονος αλβανός ανήλικος για τις φυλακές ανηλίκων.

Ελεύθερη με περιοριστικού όρους αφέθηκε η 16χρονη ελληνίδα, που διατηρούσε σχέσεις με τον αρχηγό της συμμορίας.

Δείτε το βίντεο με τα καθάρματα, ολόκληρο και χωρίς περικοπές 



                                      ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ




Αντριχιαστικές καταθέσεις των θυμάτων της αδίστακτης σπείρας των Αλβανών, που διέπραττε ληστείες στα νότια προάστια. "Κατέβασαν τα παντελόνια και μου είπαν να πιάσω τα πέη τους, όπως και έκανα, αυνανίζοντας τους μεχρι που εκσπερμάτισαν στο στήθος μου" λέει η 33χρονη, μάνα δίδυμων παιδιών, από τη Γλυφάδα, πού έπεσε θύμα της αδίστακτης συμμορίας. Διαβάστε  τι αναφέρουν τα υπόλοιπα θύματα και τι ισχυρίστηκαν τα κτήνη ενώπιον του δικαστηρίου....


"Με έσπρωξε στο προσκέφαλο του κρεβατιού με αποτέλεσμα να χάσω τις εαισθήσεις μου.Οταν συνήλθα είδα ότι ήταν περίπου πέντε τα ξημερώματα , βρισκόμουν γυμνή πάνω στο κρεβάτι μου και στην κοιλιακή μου χώρα είχα υγρά, σπέρμα", αναφέρει μία άλλη γυναίκα, 47χρονη, από την Ηλιούπολη, θύμα κι αυτή των αδίστακτων αλβανών ληστών.

"Αφού κάναμε καλό μπάζο, ας το γλεντήσουμε"

Όπως προκύπτει από τις μαρτυρικές καταθέσεις των θυμάτων, τα κτήνη - ληστές, όταν έκαναν καλή μπάζα στις ληστείες τους, ήθελαν μετά να κακοποιούν σεξουαλικά τα θύματά τους. Είτε τα αναισθητοποιούσαν χτυπώντας τα είτε τους ασκούσαν υπό τη θέα των πιστολιών ψυχολογική βία ό,τι θα σκότωναν τα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας τους, αν δεν υπέκυπταν στις αρρωστημένες τους σεξουαλικές ορέξεις. 


Η ανατριχιαστική κατάθεση της 47χρονης, στην Ηλιούπολη, που βιάστηκε από τα κτήνη, σοκάρει:

«Ακουσα από το σαλόνι θόρυβο, έπεσαν κάποια cd και άκουσα βήματα. Αφού ο συζυγό μου έλειπε και ο γιός μου κοιμόταν , σκέφτηκα πώς κάποιος άλλος είναι στο σπίτι και σκεπάστηκα με τα σεντόνια για να μην κατάλάβουν πώς είμαι ξύπνια και έκαναν πώς κοιμόμουν. Μπήκαν στο δωμάτιο μου και άνοιξαν τις ντουλάπες. Πάνω από το κρεβάτι είχα μια νουλάπα και ο ένας με πάτησε προκειμενου να την ανοίξει. Τότε έβγαλα μια δυνατή κραυγή και κάταλαβαν πώς είμαι ξύπνια. Με απέιλησαν με μαχαίρι με ρωτούσαν που ειναι το αμάξι. Απαντούσα πώς δεν έχουμε αυτοκίνητο.Αυτός με το μαχαίρι που έδειξε προς το δωμάτιο του γιου μου και με ρώτησε τι είναι εκεί. Όταν του είπα αυτός απειλητικά μου είπε «ή τα λεφτά ή το γιό σου». Τους υπέξειξα φάκελο με λεφτά στο σακάκι του άνδρα μου. Αφου τα πήρε είπε «αφού κάναμε καλό μπάζο να το γλεντήσουμε» και ήρθε προς το κρεβάτι με έπιασε από τους ώμους και με έσπρωξε στο προσκέφαλο του κρεβατιού με αποτέλεσμα να χάσω τις αισθήσεις μου. Οταν συνήλθα είδα ότι ήταν περίπου πέντε τα ξημερώματα, βρισκόμουν γυμνή πάνω στο κρεβάτι μου και στην κοιλιακή μου χώρα είχα υγρά, σπέρμα. Σηκώθηκα αμέσως πήγα στο μπάνιο και έκανα καυτό ντούς. Τα εσώρουχα και το φανελάκι, βρισκονταν διπλα πάνω στο κρεβάτι μου. Και οι δυο δράστες φορούσαν κουκούλες.Τα άτομα αυτά θα τα αναγνώριζα ανα πάσα ώρα και στιγμή από τη φωνή και τη σωματοδομή τους. Μου επέδειξαν άτομα στην αστυνομία και με βεβαιότητα αναγνώρισα από το σωματότυπο τους Αλέξανδρο Πέπα και Σωκράτη Μενίκο. Ο πρώτος έφερε ο μαχαίρι και ο άλλος με χτύπησε στο κεφάλι. Ζήτησα από τους αστυνομικούς ο Πέπα να πει τις φράσεις «τα λεφτά σου ή το γιό σου» και ο άλλος «αφού κάναμε καλό μπάζο να το γλεντήσουμε» και τους αναγνώρισα.

"Με έβαλαν να τους πιάσω τα πέη" 

Εξίσου ανατριχιαστική είναι, όμως, και η κατάθεση της 33χρονης από τη Γλυφάδα, που τα αδίστακτα κτήνη την ανάγκασαν να της ικανοποιήσουν τις αρρωστημένες τους σεξουαλικές ορέξεις:

«Μπηκαν στο σπίτι στις 27/9/11 τρείς άγνωστοι ενώ κοιμόμασταν με άντρα και διδυμα παιδιά μας δυο ετών. Μας χώρισαν και έβαλαν τον συζυγό μου με τα παιδιά στην κρεβατοκάμαρα κι εμένα στο σαλόνι. Ήπιαν χυμό από ένα κουτί ενώ κάπνισαν κι ένα τσιγάρο. Στο σαλόνι, μαζί μου έκατσαν οι δυο και κατέβασαν τα παντελόνια και μου είπαν να πιάσω τα πέη τους , όπως και έκανα, αυνανίζοντάς τους μεχρι που εκσπερμάτισαν στο στήθος μου, καθόσον εγώ δεν φόραγα μπλούζα και από την αρχή είχα τυλιχθεί με ένα σεντόνι». 

Ο σύζυγος έβλεπε και δεν μπορούσε να αντιδράσει

Συγκλονιστική είναι η κατάθεση του 48χρονου, συζύγου της 33χρονης, που έβλεπε τα κτήνη να την κακοποιούν σεξουαλικά κι εκείνος παρακολουθούσε ανύμπορος, έχοντας τα δίδυμα στην αγκαλιά του.

«Αναγνωρίζω με βεβαιότητα τον Αλέξανδρο Πέπα , ως δράστη της σε βάρος μου ληστείας. Επίσης ο συγκεκριμένος είναι ο ένας από τους δυο που προεβησαν στις πράξεις κακοποίησης της συζύγου μου. Η συζυγός μου ανέφερε ότι δυο δράστες κατέβασαν τα παντελόνια τους, αναγκάζοντας τη γυναίκα μου να τους πιάσει τα γεννητικά όργανα αυνανίζοντάς τους μέχρι που εκσπερμάτισαν.»

Τι κατέθεσαν τα κτήνη


ΕΝΕΑ ΠΑΝΟ - ΕΤΩΝ 24 - ΑΛΒΑΝΟΣ

«Παραδέχομαι τη συμμετοχή μου σε κάποιες ληστείες. Μου έδιναν 200-300 ευρώ για τη συμμετοχή μου. Όμως για μια ληστεία στου Παπάγου πήρα μόλις 5 ευρώ γιατί η λεία δεν ήταν μεγάλη...».





ΕΡΜΙΡ ΜΕΤΑ - ΕΤΩΝ 20 - ΑΛΒΑΝΟΣ.

«Παραδέχομαι ότι συμμετείχα σε κάποιες ληστείες. Συνήθως πηγαίναμε οι τέσσερίς μας (ο Πέπα, ο Λάνο και ο Λέλη ). Τελευταία φορά πήγαμε στη Γλυφάδα όπου ήταν ανδρόγυνο και δυο μωρά, όπου μπήκαμε και οι τρείς (εκτός του Πάνο που δεν ήταν μαζί μας ) όπου ο Πέπα και ο Λέλη έκαναν στη στη γυναίκα ασελγείς πράξεις. Από εκεί πηραμε το Μερσεντές αυτοκίνητο που επέβαινε ο Πέπα όταν τον πιάσατε.»




 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΠΑ - ΕΤΩΝ 21 - ΑΛΒΑΝΟΣ

«Τους τελευταίους 6 μήνες και οι τρείς μας (εγώ, Ερμίρ Μέτα και Πάνο Ενέα) μπλέξαμε με ναρκωτικά. Εγώ έκανα χρήση χασίς και οι δύο κοκαίνη. Επειδή δεν είχαμε λεφτά έδωσα σε έναν Αλβανό τα τα στοιχεία του οποίου δεν γνωρίζω 500 ευρώ, πριν από τρείς μήνες, και μου έφερε ένα περίστροφο. Από τότε με τους άλλους δύο συμφωνήσαμε να κάνουμε κάποιες ληστείες. Εδώ θέλω να πώ πως ο Μέτα Ερβίστ και ο Μένινος Σωκράτης δεν έχουν καμία σχέση με ληστείες. Δεν έχω κάνει τις ληστείες σε όλα τα σπίτια που με κατηγορείτε . Εγώ ο Μέτα Ερμίρ και ο Πάνο Ενέα καθώς και ο Λέλη ή Αουρέλ που μένει στον Βύρωνα είχαμε πάει σε περίπου 10 σπίτια χωρίς να είμαστε όλες τις φορές και οι τέσσερις. Συνήθως είμαστε τρείς ή δύο διαφορετικοί κάθε φορά. Ζητάω την επικείκια του δικαστηρίου εκ μέρους και των τριών και ζητάω συγνώμη από τα άτομα που ληστέψαμε».


ΙΩΑΝΝΑ ΕΥΡΥΠΙΩΤΗ - ΕΤΩΝ 16 - ΑΝΗΛΙΚΗ

«Είχα ερωτικό δεσμό με τον Αλέξανδρο Πέπα. Τον γνωρίζω περίπου τρία χρόνια. Ηξερα πως έκαναν ληστείες. Τα οπλοπολυβόλα τα προμηθέυονταν από άτομο στην περιοχή της Λούτσας, τα φυλούσσαν κυρίως στις οικίες τους και συνεχώς άλλαζαν τα σημεία στα οποία τα έκρυβαν».




ΕΡΒΙΣΤ ΜΕΤΑ - 15 ΕΤΩΝ - ΑΛΒΑΝΟΣ

Αρνείται κάθε συμμετοχή στις κατηγορίες που του αποδίδουν.








ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΕΝΙΚΟΣ - 22 ΕΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΗΣ


Αρνείται κάθε συμμετοχή στις κατηγορίες που του αποδίδουν.











*Τους ευχόμαστε καλή διαμονή στις φυλακές όπου ανήκουν!....
Πηγή:planet-greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις