Αναρτήσεις ιστολογίου

21 Μαρτίου 2012

Αναγνώστης εξηγεί γιατί δεν είναι κλέφτης όποιος δεν κόβει απόδειξη


Θέλω να διαμαρτυρηθώ για το ραδιόφωνο...
του ΣΚΑΙ, γιατι σε μια εκπομπή ανέφεραν οτι "όταν καποιος δεν κοβει αποδειξη ειναι κλεφτης". Η αντιδραση μου ειναι οτι εχω ενα σουβλατζιδικο, στο οποιο για παραδειγμα αγοραζω κρεας χοιρινο...
 Ο κρεοπώλης αγοραζοντας το κρεας πληρωνει ΦΠΑ 13% το πουλαει σε εμενα + 13% παραπανω του πληρωνω το ΦΠΑ 13% κατοπιν το πουλαω χωρις την επιβαρυνση στον πελατη με 2 ευρώ το σουβλακι (οσο και πριν την ανατημηση του 23%) οποτε μανι μανι 10% χασουρα.

 Η εφορια μου ζηταει το 23% χωρις να υπολογιζονται τα εξοδα του μαγαζιου (ενοικιο δημοτικος φορος, ΔΕΗ, γκαζι, προσωπικο, κ.α) Με λιγα λογια δεν εχω πληρωσει το ΦΠΑ 23% αλλά 49%. Τους πρωτους λοιπον 3 μηνες εκοβα ολες τις αποδειξεις με αποτελεσμα να χρωσταω 4,300 ευρώ στην εφορια χωρις να εχω κερδισει ουτε ενα ευρώ.. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ;

Αναγνώστης 

Πηγή: Troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις